Klient

ARCHSTYL

Spoločnosť Archstyl sa potrebovala vyprofilovať na úspešný architektonický a dizajnérsky ateliér. Vo svojich začiatkoch sa zamerialavala hlavne na návrhy kúpeľní a kuchýň. Jej cieľom bolo rozšírenie služieb o interiérový dizajn a architektúru. Aby mohla získať novú klientelu a lukratívne zákazky, potrebovala od základu zmeniť svoje vystupovanie a to ako ju potenciálni zákazníci vnímajú.

STRATÉGIA

Aby sme oslovili cieľový segment a prilákali nových zákazníkov, vytvorili sme jednoduchú, ale veľmi účinnú stratégiu. Kľúčovými prvkami bola profesionálna prezentácia, na vyhľadávanie optimalizovaná webová stránka podporená marketingom a reklamnými kampaňami na Facebooku, Googli a Youtube.

Nová korporátna identita

Logo, farby a prezentačné materiály v nadčasovom dizajne, ktorý reprezentuje hodnoty a samotnú tvorbu spoločnosti.

Moderný responzívny web

Webová stránka, ktorá dodá spoločnosti kredit a vytvorí dôveru u zákazníkov. Zároveň pomocou SEO a kľúčových slov priláka nových návštevníkov.

Profesionálne fotografie

Profesionálne fotografie zrealizovaných interiérov a architektúry využité na zaradenie spoločnosti do správneho segmentu vyššej strednej triedy.

Portfólio a blog s kvalitným obsahom

Obsah s množstvom užitočných informácii pre zákazníkov generujúci veľkú časť návštevnosti z organického vyhľadávania.

Marketing na sociálnych sieťach

Podpora návštevnosti stránky pomocou kampaní na sociálnych sieťach, ktoré umožnia presné cieľenie na určitú časť populácie.

PPC reklamné kampane Google AdWords

Zabezpečenie najvyšších pozícii vo výsledkoch vyľadávania potencionálnych zákazníkov, ktorí aktívne hľadajú služby architekta alebo interérového dizajnéra.

IDENTITA

Pôvodná identita bola postavená na kombinácii červenej, bielej a čiernej farby a základnej typografii. Ukázalo sa, že farebná schéma je málo flexibilná a ťažko sa kombinuje pri použití na prezentačných materiáloch. Zjednodušili sme ju použitím jednofarebného loga a nadpisového fontu. Nechali sme tak vyniknúť obsah a logo potlačili do úzadia.

Návrh loga a korporátna identita pre Archstyl architektov | BOLD

WEB STRÁNKA

Cieľom webovej stránky bolo vytvoriť lepšiu prezentáciu služieb a portfólia ako mala konkurencia. Potenciálni zákazníci sa častokrát rozhodujú o tom, ktorú spoločnosť oslovia len na základe internetového prieskumu. Spoločnosť Archstyl nenechala nič na náhodu a rozhodla sa investovať do moderného dizajnu, SEO, kvalitnej prezentácie a obsahu.

  • Tvorba webu pre Archstyl | BOLD

Výsledok

+338%

Návštevnosť

-44%

Miera odchodov

+278%

Čas na stránke

PREZENTÁCIA

Veľmi dôležitým prvkom prezentácie sú kvalitné fotografie. Spoločnosť kladie veľký dôraz na kvalitu svojej práce a chcela, aby to bolo jasne viditeľné na prvý pohľad aj na fotografiách na web stránke alebo v magazínoch. Kvalitu našich fotografii ocenili dokonca aj samotní editori jednotlivých magazínov, ktorí sa doslova predháňali o právo uverejniť ich vo svojom vydaní.

Archstyl prezentácia v časopise Atrium | BOLD

230

Fotografii

12

blogových článkov

60+

stránok obsahu

FACEBOOK MARKETING

Spomedzi všetkých sociálnych sietí sa najlepšie osvedčil Facebook. Vytvorili sme firemný profil a postupne budovali komunitu ľudí, ktorí sa zaujimajú o interiérový dizajn a architektúru. Ponúkli sme im kvalitný obsah, blogové články plné užitočných informácii, video aj krásne fotografie, ktoré lákali množstvo pozornosti. Po čase ľudia začali pravidelne využívať túto platformu na nadviazanie úvodného kontaktu so spoločnosťou a posielali žiadosti o spoluprácu priamo do profilových správ.

Facebook marketing | BOLD

12k+

Ľudí v komunite

88

Príspevkov

75

Reklamných kampaní


VÝSLEDNÝ EFEKT

Spoločnosti sa podarilo dostať do segmentu, kde bonitnejší klienti dokážu oceniť ich služby. Pozitívnym faktom je, že dopyt po ich službách prevyšuje ponuku. To umožnilo vytvorenie niekoľkých ďalších pracovných miest a postavilo dobré základy pre budúci rast.

Potrebuje aj Vaša firma nahodiť
nový kabát a zlepšiť vystupovanie?

Kontaktujte nás