Klient

BICYKLE CTM

Spoločnosť vyrába bicykle už viac ako 20 rokov. Jej cieľom bolo zvýšiť predaj bicyklov nielen na slovenskom trhu ale aj v zahraniční. Potrebovala preto zlepšiť propagáciu a posilniť pozíciu značky na trhu, vytvoriť z nej rešpektovaného konkurenta svetovým značkám so schopnosťou predávať bicykle vyšších kategórii. Jednoducho povedané, chcela sa porovnávať s najlepšími.

STRATÉGIA

Trendy v segmente bicyklov udávajú značky zo západu. Prezentáciu spoločnosti bolo potrebné strategicky prispôsobiť tak, aby bolo tažké spoznať, že značka nepochádza z krajín ako Nemecko alebo Veľká Británia. Bicykle CTM dokážu konkurovať silným značkám nie len v oblasti ceny, ale aj dizajnu. Konkurenčne schopná stratégia je preto založená na silnom vizuálnom nástroji akým je produktová fotografia. Tá prezentuje spoločnosť na výstavách, katalógoch, reklamách a na internete.

Produktová fotografia

Profesionálne produktové fotky, ktoré vytvoria wow efekt a sú vhodné pre použitie v katalógoch, bilboardoch a na internete.

Produktový katalóg

Kvalitný tlačený katalóg obsahujúci kompletné portfólio spoločnosti a vyladené fotografie, ktorý dostanú do rúk predajcovia a potencionálni zákazníci.

Lifestylová fotografia

Fotografie zo súťaží alebo bežného života dopĺňajúce katalóg s produktovými fotografiami a samotnú značku o ľudský rozmer.

Grafický dizajn

Návrh a dizajn produktového katalógu bicyklov, ktorý vytvorí dobrý dojem a ide ruka v ruke s identitou spoločnosti a dizajnom samotných bicyklov.

PRODUKTOVÝ KATALÓG

Pri návrhu katalógov išlo o vytvorenie čo najlepšieho dojmu kvality a technickej vyspelosti. Všetko len preto, aby sa vizuálne dokázala spoločnosť porovnávať so svetovými značkami bicyklov ako je napríklad Specialized, Felt alebo Canyon.

CTM produktový katalóg a produktová fotografia | BOLD

870

Produktových fotografii

4

Ročníky katalógov

320

Katalógových stránok

GRAFICKÝ DIZAJN

Moderný, agresívne a dynamicky ladený dizajn bicyklov je v katalógu prezentovaný jednoduchým spôsobom. Layout necháva vyniknúť prednosti bicyklov a všetko ostné potláča do úzadia. Kedže bol katalóg vydávaný vo viacjazyčnej verzii, počet potrebných popisov sa znížil na minimum použitím univerzálnych symbolov.

CTM produktový katalóg | BOLD

PREZENTÁCIA A FOTOGRAFIE

Veľmi dôležitým prvkom prezentácie sú kvalitné produktové fotografie. Počet modelov, ktoré má CTM v ponuke je dosť veľký. Pri takomto počte bolo potrebné vyvinúť dostatočne efektívny systém fotenia a úpravy fotografií, ktorý dokázal zaručiť vysokú kvalitu a zároveň relatívne nízky čas potrebný na retušovanie.

  • CTM produktový katalog 2014 | BOLD

VÝSLEDKY PREDAJA

Investícia do marketingu a reklamy sa spoločnosti CTM skutočne vyplatila. Rast, ktorý dosiahla v priebehu štyroch sezón bol indikátorom toho, že zvolená stratégia fungovala. Dôležitým faktorom úspechu bol konzistentný prístup k marketingu. Zmeniť postavenie značky a segment na trhu nie je však záležitosť niekoľkých mesiacov, je to práca na niekoľko rokov.

ctm vysledok predaja

13k

Predaných bicyklov (2011)

37k

Predaných bicyklov (2014)

+285%

Nárast predaja

Pomôžeme vylepšiť prezentáciu
aj Vášho produktu alebo značky?

Kontaktujte nás