Klient
Spoločnosť vyrába bicykle už viac ako 20 rokov. Jej cieľom bolo zvýšiť predaj bicyklov nielen na slovenskom trhu ale aj v zahraniční. Potrebovala preto zlepšiť propagáciu a posilniť pozíciu značky na trhu, vytvoriť z nej rešpektovaného konkurenta svetovým značkám so schopnosťou predávať bicykle vyšších kategórii. Jednoducho povedané, chcela sa porovnávať s najlepšími.
Trendy v segmente bicyklov udávajú značky zo západu. Prezentáciu spoločnosti bolo potrebné strategicky prispôsobiť tak, aby bolo tažké spoznať, že značka nepochádza z krajín ako Nemecko alebo Veľká Británia. Bicykle CTM dokážu konkurovať silným značkám nie len v oblasti ceny, ale aj dizajnu. Konkurenčne schopná stratégia je preto založená na silnom vizuálnom nástroji akým je produktová fotografia. Tá prezentuje spoločnosť na výstavách, katalógoch, reklamách a na internete.
Profesionálne produktové fotky, ktoré vytvoria wow efekt a sú vhodné pre použitie v katalógoch, bilboardoch a na internete.
Kvalitný tlačený katalóg obsahujúci kompletné portfólio spoločnosti a vyladené fotografie, ktorý dostanú do rúk predajcovia a potencionálni zákazníci.
Fotografie zo súťaží alebo bežného života dopĺňajúce katalóg s produktovými fotografiami a samotnú značku o ľudský rozmer.
Návrh a dizajn produktového katalógu bicyklov, ktorý vytvorí dobrý dojem a ide ruka v ruke s identitou spoločnosti a dizajnom samotných bicyklov.
Pri návrhu katalógov išlo o vytvorenie čo najlepšieho dojmu kvality a technickej vyspelosti. Všetko len preto, aby sa vizuálne dokázala spoločnosť porovnávať so svetovými značkami bicyklov ako je napríklad Specialized, Felt alebo Canyon.
Moderný, agresívne a dynamicky ladený dizajn bicyklov je v katalógu prezentovaný jednoduchým spôsobom. Layout necháva vyniknúť prednosti bicyklov a všetko ostné potláča do úzadia. Kedže bol katalóg vydávaný vo viacjazyčnej verzii, počet potrebných popisov sa znížil na minimum použitím univerzálnych symbolov.
Veľmi dôležitým prvkom prezentácie sú kvalitné produktové fotografie. Počet modelov, ktoré má CTM v ponuke je dosť veľký. Pri takomto počte bolo potrebné vyvinúť dostatočne efektívny systém fotenia a úpravy fotografií, ktorý dokázal zaručiť vysokú kvalitu a zároveň relatívne nízky čas potrebný na retušovanie.
Investícia do marketingu a reklamy sa spoločnosti CTM skutočne vyplatila. Rast, ktorý dosiahla v priebehu štyroch sezón bol indikátorom toho, že zvolená stratégia fungovala. Dôležitým faktorom úspechu bol konzistentný prístup k marketingu. Zmeniť postavenie značky a segment na trhu nie je však záležitosť niekoľkých mesiacov, je to práca na niekoľko rokov.
Pomôžeme vylepšiť prezentáciu
aj Vášho produktu alebo značky?