Klient
Anglická firma ICS-digital dodáva kreatívny obsah viacerým národným a nadnárodným klientom a spoločnostiam. V snahe pomôcť im prilákať zákazníkov na stránky a zvýšiť mieru interakcie, ICS-digital potrebovalo vylepšiť pozície klientskych stránok vo vyhľadávačoch a vytvoriť pôsobivý obsah, ktorý by návštevníkov nielen upútal ale bol aj naservírovaný v ich rodnom jazyku.
Keďže väčšina klientov ICS-digital sa pohybuje v športovom a v stávkarskom odvetví, veľkou časťou našej práce bola tvorba, distribúcia a správne zacielenie obsahu, ktorý zaujímal danú cieľovú skupinu. Zvýšenie návštevnosti klientských stránok sme riešili strategickou tvorbou viac-jazyčného textového obsahu a na zvýšenie povedomia sme využili infografiky.
Obrázky s informačnou hodnotou zdieľané na sociálnych sieťach a web stránkach napomáhajúce k zvyšovaniu povedomia o značke.
Zverejňovanie článkov a infografík v našej sieti partnerských webov za cieľom zvýšenia návštevnosti a zlepšenia SEO.
Originálny obsah pomáhajúci zviditeľniť weby klientov a zlepšujúci výsledky vyhľadávania pomocou strategického zakomponovania kľúčových slov.
Tvorba a preklady obsahu umožňujúce klientom ICS-digital osloviť zákazníkov aj ďaleko za hranicami krajiny, a to hlavne v Juhovýchodnej Ázii.
O infografiky prejavili klienti veľký záujem, čo sa pozitívne prejavilo aj na obrate. Tvorili sme ich s prihiadnutím na klientovu identitu a obsah sa snažili vyzdvihnúť použitím dizajnových prvkov viažucich sa na danú udalosť, či už je to farba, typografia alebo iné. Rovnako sme si dali záležať aj na obsahu. Ten musel obsahovať užitočné informácie, byť vizuálne pútavý a aj „ľahko stráviteľný.“
Blogové články a reporty boli významnou súčasťou stratégie pre distribúciu športovo zameraného obsahu, a to najmä z hľadiska pozície vo vyhľadávaní. Články ponúkali čitateľom stručný prehľad odohraného stretnutia a samozrejme spätný link na stránku klienta. Vytvorený obsah si potom našiel uplatnenie na stránkach samotných klientov a aj weboch naších partnerov, kde zlepšoval off-site SEO.
Lokalizácia obsahu dokáže firmám otvoriť dvere aj ďaleko za hranicami pôsobiska. Medzi jazyky, pomocou ktorých sme pomohli klientom osloviť zahraničných zákazníkov, patria Angličtina, Arabčina, Indonézština, Japončina, Kórejčina, Turečtina, Thajčina, Vietnamčina a Malajčina.
S infografikami a prekladom obsahu sme trafili do čierneho. Zatiaľ čo pravidelný blogový obsah pomohol klientským stránkam upevniť si pozíciu vo vyhľadávačoch, boli to práve infografiky, ktoré klientov ICS-digital zviditeľnili najviac a pomohli im vytŕčať z davu. Sieť našich prekladateľov do Ázijských jazykov navyše spoločnosti ICS-digital pomohla rozšíriť ponuku služieb a vylepšiť si pozíciu ako globálny dodávateľ obsahu.
Chcete aj Vy vytŕčať z davu a vedieť
navštevníkom ponúknuť kvalitný obsah?